I'm the kind of human wreckage that you love.
Today I am up and alive??? Without having to go to work????This is unusual 💀 #notdeadyet

Today I am up and alive??? Without having to go to work????This is unusual 💀 #notdeadyet

1 week ago | 5 notes
Lets all stand and cheer while I pretend to feel like a babe

Lets all stand and cheer while I pretend to feel like a babe

1 month ago | 8 notes
God damn glamorous #ihatemyself

God damn glamorous #ihatemyself

1 month ago | 5 notes

My confidence levels are at an all time peaakkk yo. That includes everything from wearing a crop top out to normal social interaction without feeling really sick and nervous internally. I AM FEELING GR8. I deserve.

2 months ago | 10 notes

Today is hella crappy and humid but I did find myself a cheap ass outfit that makes me feel good and this 1087 page BRICK of a epic fantasy is gonna keep me happy for a week

3 months ago | 46 notes
our-amazing-world:

NYC. pigeon lady in Amazing World beautiful amazing


No u dont understand I get paid to do this

our-amazing-world:

NYC. pigeon lady in Amazing World beautiful amazing

No u dont understand I get paid to do this

3 months ago | 87 notes
Stop smoking and your teef instantly look nicer and cleaner AND U LOOK MORE ANIME.
[Motivation because I am craving a cigg so badly]

Stop smoking and your teef instantly look nicer and cleaner AND U LOOK MORE ANIME.

[Motivation because I am craving a cigg so badly]

3 months ago | 9 notes
This is the look of somebody defeated by hair, and life, and no ciggeretes. Time to go and feed some birds. Birds birds birds.

This is the look of somebody defeated by hair, and life, and no ciggeretes. Time to go and feed some birds. Birds birds birds.

3 months ago | 3 notes

Gr8 blonde
Gr8 boobs

6 months ago | 8 notes
My eyes are the size of the moon + my hair grows like weeds + I wanna dye my hair the colour it looks in this sepia filter.

My eyes are the size of the moon + my hair grows like weeds + I wanna dye my hair the colour it looks in this sepia filter.

6 months ago | 2 notes
It is sunny and it makes me feel good about myself… I’m off to see my mumma soon (:

It is sunny and it makes me feel good about myself… I’m off to see my mumma soon (:

6 months ago | 1 note
I managed to pull myself together. I look okay. ¯\_(ツ)_/¯

I managed to pull myself together. I look okay. ¯\_(ツ)_/¯

7 months ago | 2 notes
I get very excited over New red bras + I have no boob shyness

I get very excited over New red bras + I have no boob shyness

7 months ago | 6 notes

image

HI im experimenting with eyebrow pen for the first time in my life yes or no pls consult

are thick brows the way of life now?

7 months ago | 6 notes
This is my feelings about being awake today. Taken miserably from my bedroom floor.
I’m listening to teenage dirtbag.

This is my feelings about being awake today. Taken miserably from my bedroom floor.
I’m listening to teenage dirtbag.

7 months ago | 6 notes
1 2 3 4 5 »

theme by: heloísa teixeira